Vremenko – besplatan alat za vođenje radnog vremena!
26. veljače 2024.Vođenje radnih listi zaposlenika može biti izazovno i vremenski zahtjevno. Pravilno ažuriranje radnih listi zahtijeva pažljivu evidenciju radnog vremena svakog zaposlenika, što može oduzeti znatan dio vremena osoblju zaduženom za administrativne poslove. Moguće su komplikacije poput grešaka u unosu podataka, nedostajućih ili nejasnih informacija, kao i izazovi u usklađivanju radnih rasporeda s različitim zahtjevima tvrtke ili zakonskim propisima.
Zato smo razvili Vremenka – besplatan alat za vođenje radnog vremena! Pružajući mogućnost izrade i pristupa radnim listama svih zaposlenika na jednom mjestu, olakšava administraciju i skraćuje vrijeme potrebno za praćenje promjena u radnom satima.
Što Vremenko nudi?
- unos podataka o zaposlenicima bez ograničenja broja zaposlenika,
- pristup radnim listama sadašnjih i prijašnjih zaposlenika,
- skidanje radnih listi u PDF formatu,
- uređivanje profila tvrtke te odabir rada vikendom i praznicima,
- ispunjavanje i skidanje obavijesti o trajanju i razdoblju korištenja godišnjeg odmora,
- unos većeg broja tvrtki te vođenje radnih listi za svaku tvrtku zasebno,
- mogućnost arhiviranja prijašnjih zaposlenika.
Vremenko nudi jednostavno i intuitivno korisničko sučelje koje smanjuje mogućnost grešaka prilikom vođenja evidencije radnog vremena, dok istovremeno osigurava usklađenost radnih listi sa svim relevantnim propisima i pravilima.
Video upute za korištenje Vremenka pronađite u nastavku:
Zainteresirani za korištenje aplikacije? Posjetite vremenko.ofir.hr, a za sva dodatna pitanja ili prijedloge, slobodno nas kontaktirajte!
Ana Božić