Razvoj prilagođene mobilne i web aplikacije – Eurokontakt d.o.o.

15. srpnja 2024.

Tvrtka Eurokontakt d.o.o. djeluje u područjima interesa laboratorijske opreme i uređaja, medicinske opreme i uređaja, industrijske opreme i uređaja, te servisa i održavanja opreme koju nude.

Dugogodišnje iskustvo u servisu medicinske i industrijske opreme izdiglo je tvrtku u sam vrh dobavljača i servisera na području Republike Hrvatske, a kao kvalitetan i pouzdan dobavljač opreme prepoznati su od strane najvećih kliničkih centara. Posebnu pažnju posvećuju projektima opremanja laboratorijskih, bolničkih i proizvodnih objekata po načelu “ključ u ruke”.

Izazovi

U početnoj fazi razvoja web i mobile aplikacije Eurokontakt, glavni cilj je bio stvoriti prilagođenu platformu za lakše praćenje održavanih uređaja. Glavni izazovi koje je klijent identificirao uključivali su potrebu za centraliziranim sustavom za otvaranje naloga, praćenje statusa jamstvenog roka i prijave kvara na jednostavan i intuitivan način. Poseban naglasak stavljen je na mobilnu aplikaciju, koja bi omogućila tehničarima na terenu olakšani unos podataka i pregled radnih naloga.

Proces izrade prilagođene platforme

U svrhu lakšeg praćenja i evidencije, omogućene su dvije uloge – admin i djelatnik/serviser, svaka sa posebnim funkcijama i mogućnostima.

“Aplikacija omogućuje administratorima jednostavno dodavanje i uklanjanje djelatnika, otvaranje i zatvaranje naloga te detaljno uređivanje svih podataka unutar naloga. Također, administrator može dodavati nove uređaje i korisnike/klijente te pratiti status jamstva za svaki uređaj.

Djelatnicima/serviserima omogućeno je intuitivno sučelje za rad s nalozima, omogućujući im otvaranje, zatvaranje, uređivanje te dodjeljivanje naloga međusobno. Kroz proces kreiranja naloga, djelatnici mogu lako stvarati i upravljati novim uređajima. Broj djelatnika/servisera je neograničen, što omogućava fleksibilnost i skalabilnost sustava.

U posljednjoj fazi, implementirali smo funkcionalnost ispisa otvorenih i zatvorenih naloga, što klijentu omogućuje bolju preglednost i kontrolu nad radnim procesima. Aplikacija je stvorena s ciljem unapređenja operativne učinkovitosti i pružanja sveobuhvatnog alata za upravljanje poslovnim zadacima, odgovarajući specifičnim potrebama i zahtjevima našeg klijenta.” – Mario

Android mobilna aplikacija omogućava djelatnicima jednostavan pristup nalozima i ključnim podacima na terenu, neovisno o Google Play računu. Kad administrator kreira novi nalog ili ga drugi serviser dodijeli, serviser na mobilnoj aplikaciji odmah prima obavijest, što omogućava brzu reakciju i učinkovito obavljanje posla na terenu.

Web aplikacija razvijena je korištenjem Laravel PHP frameworka, kojeg smo odabrali zbog njegove sigurnosti, fleksibilnosti i skalabilnosti, što ga čini izvrsnim temeljem za klijentovu aplikaciju. React Native framework izabran je za mobilni razvoj jer omogućuje izradu jedne aplikacije koja radi na oba glavna mobilna operativna sustava (iOS i Android). Aplikacije izrađene u React Native-u rade glatko i brzo, pružajući korisnicima ugodno iskustvo bez obzira koriste li iPhone ili Android uređaje.

Eurokontakt - mobilna aplikacija - naslovna
Eurokontakt - mobilna aplikacija - prijava
Eurokontakt - mobilna aplikacija - novi nalog

Krajnji rezultat

“EUROKONTAKT kao tvrtka koja se bavi prodajom, integracijom i održavanjem moderne visokotehnološke medicinske opreme iznimno smo zadovoljni suradnjom s tvrtkom OFIR na projektu razvoja web i mobilne aplikacije za prijavu i praćenje kvarova uređaja.

Od samog početka, tim tvrtke OFIR pokazao je visoku razinu profesionalnosti i stručnosti, osiguravajući da svaki aspekt projekta bude pažljivo isplaniran i izveden. Kvaliteta rada tvrtke OFIR bila je očita kroz cijeli proces razvoja. Njihova tehnička ekspertiza omogućila je izradu aplikacije koja je ne samo funkcionalna, već i intuitivna za korisnike. Posebno smo impresionirani njihovom sposobnošću da brzo odgovore na naše potrebe i da fleksibilno prilagode aplikaciju prema našim specifičnim zahtjevima.Također, njihova komunikacija i transparentnost tijekom cijelog projekta bila je na visokoj razini. Redovito su nas informirali o napretku i uključivali nas u ključne odluke, što je značajno doprinijelo uspješnom ishodu projekta. Rezultat ove suradnje je aplikacija koja je uvelike poboljšala naš sustav praćenja kvarova uređaja, omogućujući nam efikasnije upravljanje i bržu reakciju na probleme. Aplikacija je također doprinijela povećanju zadovoljstva naših korisnika, što je za nas od iznimne važnosti.

U konačnici, suradnja s tvrtkom OFIR bila je izuzetno pozitivno iskustvo te se veselimo već započetim novim projektima sa tvrtkom OFIR.” – Nenad Cuca, Eurokontakt d.o.o.

Postanite i vi naši zadovoljni klijenti i kontaktirajte nas!

Ana Božić