Uvjeti poslovanja

Dobro došli na internet stranice Ofir Računala u vlasništvu tvrtke OFIR d.o.o. (dalje u tekstu Ofir Računala).
Kontakt podaci odgovorne osobe
Naziv i skraćeni naziv tvrtke:
Ofir d.o.o.
Sjedište: Ramska 20, HR – 31000 Osijek
Poslovna jedinica: Vinkovačka cesta 68, HR – 31000 Osijek
Sudski registar trgovačkog suda u Osijeku br. Tt-08/469-3, mbs: 030027395
Temeljni kapital društva iznosi 41.400,00 kn / 5.494,72 EUR (prema fiksnom tečaju 7,53450) uplaćen u cijelosti
OIB: 90020897203
IBAN: HR5323600001101368262 | SWIFT: ZABAHR2X

Ovim Uvjetima se određuju pravila korištenja svih internet stranica koje se nalaze na internet adresi https://www.ofir.hr/poslovna-racunala (dalje u tekstu: Stranice).

Ovim se uvjetima također utvrđuje postupak naručivanja, plaćanja i isporuke naručenih artikala (u skraćenom opisu – svi detalji oko sklapanja tzv. Ugovora o prodaji na daljinu u trgovini putem interneta ili pošte, dalje u tekstu Ugovora), te sva ostala prava i obveze između tvrtke Ofir d.o.o. i njenih kupaca.

Prodavatelj je Ofir d.o.o., a kupac je korisnik ovih Stranica koji popuni elektronsku narudžbu, pošalje je prodavatelju te odabere način plaćanja.

Korisnici Stranica se obvezuju prilikom kupnje putem webshopa navesti točne podatke o sebi. Osobni podaci korisnika čuvaju se u tajnosti i nisu dostupni neovlaštenim osobama.

 

Korištenje sadržaja stranica

Korištenje usluga internet trgovine Ofir Računala odobrava se isključivo punoljetnim osobama. Upotreba i korištenje internet trgovine Ofir Računala od strane djece ili maloljetnih osoba nije dozvoljena, te su roditelji i/ili skrbnici istih dužni o tome voditi računa. U protivnom, preuzimaju sva prava i obveze nastale takvim korištenjem, a Ofir ne odgovara za eventualne posljedice takvog korištenja.

Korisnici Stranica ih smiju isključivo koristiti u svrhe pretrage proizvoda, informiranja te čitanja tekstova objavljenih na njima. Svi tekstovi, opisi proizvoda, grafike, fotografije, logotip, dizajn i izgled stranice (obuhvaćeno pojmom SADRŽAJ) su u vlasništvu poduzeća OFIR d.o.o.

Osim ako to nije posebno naglašeno i odobreno ovim Uvjetima ili na internet stranicama Ofir Računala, nije dozvoljeno nikakvo kopiranje, reproduciranje, reizdavanje, dekodiranje, ili objavljivanje sadržaja ovih stranica.

Bilo kakva vrsta uplitanja u sadržaj i izgled ovih stranica, te bilo kakav nelegalan način upotrebe ovih stranica i podataka vezanih uz njih, zabranjeni su i kažnjivi.

Nakana Ofir Računala je da ponuda na stranicama bude ažurna sa stvarnim stanjem zaliha, međutim postoji mogućnost da u katalogu proizvoda na našim stranicama postoji proizvod koji je trenutno nedostupan. U takvim slučajevima Ofir Računala ne preuzima odgovornost za eventualno nezadovoljstvo prouzročeno kod klijenata takvom situacijom.

Ofir Računala zadržava pravo promjene, brisanja ili ukidanja bilo kojeg dijela teksta i sadržaja ovih internet stranica u bilo koje vrijeme i bez prethodne najave.

 

Ograničenje odgovornosti

Upotrebu internet stranica Ofir Računala vršite na vlastitu odgovornost i rizik. Niti Ofir Računala, niti njegovi suradnici, nisu odgovorni, niti mogu jamčiti da će pregledavanje internet stranica Ofir Računala biti bez prekida ili bez pogrešaka (u daljnjem tekstu pojam SURADNICI se odnosi na: dobavljače, sponzore, partnere, oglašivače, web dizajnere, te bilo koju drugu pravnu ili fizičku osobu, koja se sa Ofir d.o.o. nalazi u bilo kakvom poslovnom odnosu).

Niti Ofir Računala, niti bilo tko od njihovih suradnika ne može jamčiti za točnost, integritet ili potpunost podataka koji se nalaze na stranici ili proizvoda koji su na stranicama predstavljeni ili ponuđeni za kupnju.

Ofir Računala i njegovi suradnici posebno za svaki proizvod ili uslugu specificiraju jamstva i uvjete korištenja jamstva, bilo da je to u jamstvu izrazito navedeno ili da se podrazumijeva. Nikakva usmena ili pismena informacija, izvan jamstvenog roka i jamstvenog lista uz proizvod ili uslugu ne stvara jamstvo i ne odnosi se na jamstvo na neki proizvod ili uslugu.

 

Poveznice na druge stranice

Na internet stranicama Ofir Računalamogu postojati poveznice (tzv. linkovi) na neke druge internet stranice, pod drugim adresama. Takve poveznice služe za pružanje dodatnih informacija korisnicima ovih internet stranica. Sadržaje tih stranica, čije se poveznice nalaze na našim stranicama, nisu na niti jedan način kontrolirane ili upravljane od strane Ofir Računala, te Ofir Računala nije odgovoran za nijedan dio tog sadržaja i ne odgovara za bilo kakve vrste eventualnih šteta koje mogu nastati korištenjem tih stranica.

 

Naručivanje

Kupac naručuje proizvod ili proizvode putem elektronskog obrasca narudžbe. Kupcem se smatra svaka osoba koja elektronski naruči barem jedan proizvod, popuni tražene podatke i pošalje narudžbu (sklopi Ugovor) na jedan od sljedećih načina:

1) U postupku registracije ili kreiranja korisničkog računa kupac je obvezan odabrati naziv ili ime pod kojim će ostvarivati usluge i odabrati sigurnosnu zaporku te dostaviti valjanu e-mail adresu. Svi podaci potrebni za registraciju ili kreiranje korisničkog računa moraju biti istiniti pri čemu je izričito zabranjeno korištenje ili uporaba tuđih podataka.

2) Registracija ili korisnički račun kreiraju se samo za jednu osobu i nije dozvoljeno priopćavati podatke o registraciji ili korisničkom računu trećim osobama. Kupac je obvezan čuvati podatke o svojoj sigurnosnoj zaporci i korisničkom računu. Nije dozvoljena uporaba tuđe registracije ili korisničkog računa.

3) Za kršenje odredbi Uvjeta iz ovog poglavlja, Ofir Računala zadržava pravo, prema slobodnoj ocjeni, ugasiti registraciju ili korisnički račun kupca, bez obveze naknade kupcu bilo kakvog troška ili štete.

4) Registracijom (koja uključuje kupoprodaju) smatra se da je sklopljen Ugovor između Ofir Računala i kupca.

Sve cijene izražene su u hrvatskoj nacionalnoj valuti, Euro (€), s PDV-om.
Proizvodi se odabiru elektronskim putem, spremanjem istih u “košaricu”. Proizvodi se smatraju naručenim tek nakon što kupac odabere način plaćanja, adresu dostave, te potvrdi cjelokupnu narudžbu. Detaljnije upute kako naručiti, pročitajte OVDJE.

Ukoliko kupac za isporučene artikle želi VP račun (nekadašnji R-1), u polja Ime tvrtke i OIB unosi odgovarajuće podatke tvrtke.

 

Plaćanje

Uplatom na žiro račun  (Internet bankarstvo/pošta/banka/FINA)

Sve cijene izražene su u eurima (EUR), s PDV-om

Pouzećem

Pri preuzimanju pošiljke od kurirske službe (Overseas express)

Plaćanje karticama

VISA, MasterCard, MAESTRO, DINERS

Naručene proizvode s troškovima dostave (ako ih ima), Kupac će Prodavatelju platiti, pouzećem prilikom dostave robe, virmanskom uplatom ili kartičnom uplatom. U slučaju da Kupac naruči robu i odbije je primiti, Prodavatelj ima pravo tražiti od Kupca nadoknadu poštanskih i vlastitih manipulativnih troškova.

Naplaćuje se jedinstveni trošak dostave od 5 €

Dostava se vrši samo radnim danima.

 

Isporuka i pakiranje

Dostavu naručenih artikala na vašu kućnu adresu vršimo putem kurirske službe na području čitave Hrvatske, isporuka na otoke na upit. Naručene artikle moguće je preuzeti u našoj poslovnici na adresi:
Vinkovačka cesta 68, 31000 Osijek

Isporuka svih narudžbi je između pet i sedam radnih dana, moguće je kašnjenje kod otoka i nekih manjih mjesta te (ponekad) dubrovačko-neretvanske županije.

Naručeni proizvodi pakiraju se na način da tijekom uobičajene manipulacije ne budu oštećeni.

Kupac je na zahtjev djelatnika dostavne službe dužan predočiti identifikacijski dokument u svrhu evidencije o tome tko je preuzeo paket. Ako kupac odbije dati traženi podatak, paket mu neće biti uručen.

Ofir d.o.o. se odriče svake odgovornosti u vezi oštećenja koja mogu nastati tijekom dostave.

Ako kupac ne primi robu, ili obavijest o isporuci, nakon što je poslana, u očekivanom vremenu, kupac je obavezan o tome obavijestiti prodavatelja kako bi se poduzele radnje pronalaska pošiljke ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka.

Ako kupac odbije primiti robu koju je naručio Ofir d.o.o. ima pravo tražiti od kupca nadoknadu svih troškova koji su vezani za isporuku.

Nakon što dostavljač (tvrtka koja vrši dostavu) zaprimi pošiljku od strane prodavača, prodavač više nije odgovoran za daljnji tijek isporuke i eventualna kašnjenja te probleme koji mogu nastati u vezi daljnje manipulacije i isporuke robe.

 

Klasifikacija proizvoda

Kvalitetu tvornički rabljenih i obnovljenih računala definira dobavljač, više informacija pročitajte OVDJE.

 

Račun

Korisnik ofir.hr/poslovna-racunala online trgovine originalni račun dobiva po dostavi robe na adresu koju je naveo prilikom narudžbe.

 

Obilježja proizvoda i usluga

Podaci o proizvodima prikazani na internetskoj trgovini podložni su računalnim greškama, nepravilnostima u radu aplikacije i/ili poslužitelja, drugim tehničkim nepravilnostima, tipografskim pogreškama i sl. Prodavatelj će na internetskoj trgovini nastojati dati što precizniji opis i sliku proizvoda ali ne preuzima odgovornost za potpunu točnost navedenih podataka. U slučaju očitih pogrešaka ili neispravnosti u pogledu podataka o proizvodima, Prodavatelj zadržava pravo jednostrano raskinuti ugovor.

Predmet narudžbe mogu biti samo proizvodi za koje je u narudžbi naznačeno da su raspoloživi i dostupni. Zbog velikog broja narudžbi koje se mogu istovremeno procesuirati, može se dogoditi da informacija o raspoloživosti proizvoda ne bude istovjetna sa stanjem u skladištu. Ukoliko naručeni proizvod nije raspoloživ na skladištu, Prodavatelj će obavijestiti Kupca da proizvod trenutno nije raspoloživ, o roku u kojem je proizvod dobavljiv te ujedno ponuditi mogućnost kupnje alternativnog proizvoda koji je raspoloživ za isporuku.

 

Cijena proizvoda

Cijene na internetskoj trgovini iskazane su u eurima (EUR), a trošak PDV-a je uračunat u cijenu proizvoda. U cijenu proizvoda nisu uključeni troškovi dostave, jer se isti posebno plaćaju, a sve sukladno uvjetima i na način kako je to naznačeno ovim Uvjetima korištenja i kupnje.

Prije potvrde narudžbe odvojeno je iskazana cijena proizvoda s PDV-om, cijena dostave ako je naplatna, ovisno o količini naručenih proizvoda i prikazuje se objedinjeno, te konačna cijena kako bi Kupac imao uvid u konačnu cijenu koju plaća za naručene proizvode i usluge.

U slučaju plaćanja internetskim bankarstvom i nalogom za nacionalna plaćanja (koji je zamijenio plaćanje općom uplatnicom), troškovi uplate i/ili međubankarske transakcije nisu uključeni u cijenu.

Digitalni sadržaj

Prodavatelj ne daje jamstvo za proizvode koji predstavljaju digitalni sadržaj odnosno podatke koji se proizvode i isporučuju u digitalnom obliku. Za digitalne proizvode nije moguća zamjena ni povrat novca.

 

Obavijest o načinu podnošenja prigovora potrošača

Sukladno čl.10.st1., st.2. Zakona o zaštiti potrošača (Narodne novine br.41/14) obavještavamo potrošače da prigovor na kvalitetu naših usluga uz predočenje računa mogu dostaviti u pisanom obliku na Ofir d.o.o., Vinkovačka cesta 68, 31000 Osijek ili putem elektroničke pošte na info@ofir.hr

Odgovor na Vaš prigovor dati ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora.

Na prigovoru obavezno navesti ime i prezime, adresu ili adresu elektroničke pošte za dostavu odgovora, te broj računa na koji se prigovor odnosi.
Online rješavanje sporova

Posebnom regulativom Europske unije, od 15.02.2016. na području EU sporove vezane uz internetsku kupnju je moguće riješiti putem posebne platforme.

To znači da ukoliko naiđete na problem tijekom internetske kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.), svoj prigovor možete podnijeti na gornjoj poveznici. Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.

Pritužbe i način rješavanja sporova

Korisnik nas može kontaktirati te uputiti pritužbu na e-mail adresu: prodaja@ofir.hr,u slučaju da uoči pogrešku, problem, povredu, neprihvatljiv sadržaj i slično objavljen u web trgovini ili na web stranicama ofir/poslovna-racunala. Na svaki pisani prigovor odgovorit ćemo u roku od 15 dana od njegovog primitka.
Na ove Opće uvjete i ugovore primjenjuje se hrvatsko pravo.
U slučaju nastanka spora obavještavamo Vas o svojoj dobroj volji da svaki spor riješimo mirnim putem sporazumno, kao i vašem pravu da koristite mehanizme izvansudskog rješavanja potrošačkih sporova pravom pokretanja postupka izvansudskog rješavanja spora podnošenjem prijave Sudu časti Hrvatske gospodarske Komore, i/ili podnošenjem prijedloga za mirenje Centru za mirenje pri Hrvatskoj gospodarskoj Komori.
U slučaju sudskog postupka nadležan je stvarno nadležni sud u Osijeku.

Povrat neodgovarajuće ili oštećene robe

Kupac ima pravo na povrat robe u slučaju da je dostavljena roba neodgovarajuća ili oštećena.

Uvjeti za ostvarenje prava na povrat robe:

Prilikom preuzimanja robe kupac je dužan provjeriti eventualna oštećenja robe i odmah ih reklamirati dostavnom djelatniku, odbiti preuzeti pošiljku i odmah o tome obavijestiti Ofir d.o.o.
Ukoliko kupac ispostavi da je dostavljena roba drugačija od naručene dužan je o tome obavijestiti Ofir d.o.o.
Ako je isporučena roba uistinu neodgovarajuća ili oštećena Ofir d.o.o. će u dogovoru s kupcem u najkraćem mogućem roku napraviti zamjenu naručene robe ili povrat novca.
Neodgovarajući proizvodi, koje kupac vraća na zamjenu, moraju biti neupotrijebljeni, neoštećeni i u originalnoj ambalaži sa priloženim originalnim računom.
Za povrat robe koja nepravilno funkcionira zbog greške proizvođača važi pravilnik o Jamstvenom roku proizvoda koji posjeduje Uvoznik robe.

 

Materijalni nedostaci

Ofir d.o.o. odgovara za materijalne nedostatke stvari koje prodaje na svojim stranicama sukladno pozitivnim propisima posebice Zakonu o obveznim odnosima Republike Hrvatske (NN 35/05, 41/08, 125/11, 78/15, 29/18, 126/21):

 Materijalni nedostaci za koje prodavatelj odgovara

Članak 400.

(1) Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke stvari koje je ona imala u trenutku prijelaza rizika na kupca, bez obzira je li mu to bilo poznato.

(2) Prodavatelj odgovara i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga.

(3) Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke neovisno o tome je li ugovorom prenio ili se obvezao prenijeti kupcu stvar u vlasništvo, a kupac platio ili se obvezao platiti njezinu cijenu.

(4) Kod potrošačkih ugovora prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke prema pravilima propisanima za ugovor o kupoprodaji i kada je riječ o ugovoru za isporuku stvari koju je tek potrebno izraditi ili proizvesti, neovisno o tome je li po općim pravilima riječ o ugovoru o kupoprodaji, ugovoru o djelu ili drugom ugovoru.

(5) Odredbe ovoga Zakona o odgovornosti za materijalne nedostatke ne primjenjuju se na potrošačke ugovore za isporuku digitalnih sadržaja ili digitalnih usluga, osim ako je predmet ugovora o kupoprodaji pokretna stvar u koju je ugrađen digitalni sadržaj ili digitalne usluge ili su povezani sa stvari tako da bi odsutnost tog digitalnog sadržaja ili te digitalne usluge onemogućila funkcioniranje te stvari i koji se isporučuju na temelju ugovora o kupoprodaji, neovisno o tome isporučuje li takav digitalni sadržaj ili digitalnu uslugu prodavatelj ili treća strana (stvar s digitalnim elementima).

(6) U slučaju stvari s digitalnim elementima rizik prelazi na kupca u trenutku kada je obavljena jednokratna isporuka digitalnog sadržaja ili digitalne usluge odnosno kada je započela kontinuirana isporuka digitalnog sadržaja ili digitalne usluge.

(7) Ako stvar treba instalirati ili montirati prodavatelj ili osoba za koju on odgovara, rizik prelazi na kupca u trenutku u kojem je dovršena instalacija odnosno montaža.

(8) U slučaju dvojbe o tome je li isporuka ugrađenog ili povezanog digitalnog sadržaja ili digitalne usluge dio potrošačkog ugovora o kupoprodaji, predmnijeva se da su digitalni sadržaj ili digitalna usluga obuhvaćeni ugovorom o kupoprodaji.

(9) Predmnijeva se da je svaki nedostatak stvari, kao i stvari s digitalnim elementima koji se pokazao u roku od jedne godine od trenutka prijelaza rizika postojao i u trenutku prijelaza rizika, osim ako prodavatelj dokaže suprotno ili suprotno proizlazi iz naravi stvari ili naravi nedostatka.

(10) Predmnijeva iz stavka 9. ovoga članka kod trgovačkih ugovora odnosi se na razdoblje od šest mjeseci od trenutka prijelaza rizika.

(11) Kod potrošačkih ugovora o kupoprodaji stvari s digitalnim elementima ako je ugovorena kontinuirana isporuka digitalnog sadržaja ili digitalne usluge tijekom određenog razdoblja teret dokaza da ne postoji nedostatak digitalnog sadržaja ili digitalne usluge je na prodavatelju za vrijeme od dvije godine od prijelaza rizika, a ako je ugovorena kontinuirana isporuka digitalnog sadržaja ili digitalne usluge na rok dulji od dvije godine, teret dokaza da ne postoji nedostatak digitalnog sadržaja ili digitalne usluge je na prodavatelju za cijelo razdoblje na koje je isporuka ugovorena.

(12) Odredbe ovoga Zakona o odgovornosti za materijalne nedostatke ne primjenjuju se na potrošačke ugovore o kupoprodaji materijalnih nosača podataka koji služe isključivo kao nosači digitalnog sadržaja.

Kad postoje materijalni nedostaci

Članak 401.

(1) Nedostatak postoji:

1) ako stvar ne odgovara opisu, vrsti, količini i kvaliteti odnosno nema funkcionalnost, kompatibilnost, interoperabilnost i druge značajke kako je utvrđeno ugovorom o kupoprodaji,

2) ako stvar nije prikladna za bilo koju posebnu namjenu za koju je potrebna kupcu i s kojom je kupac upoznao prodavatelja najkasnije u trenutku sklapanja ugovora te u odnosu na koju je prodavatelj dao pristanak,

3) ako stvar nije isporučena sa svom dodatnom opremom i uputama, uključujući upute za instalaciju, kako je utvrđeno ugovorom o kupoprodaji ili

4) ako stvar nije isporučena s ažuriranjima kako je utvrđeno ugovorom o kupoprodaji.

(2) Osim nedostataka iz stavka 1. ovoga članka nedostatak postoji i:

1) ako stvar nije prikladna za upotrebu u svrhe za koje bi se stvar iste vrste uobičajeno koristila, uzimajući u obzir sve propise Europske unije i propise Republike Hrvatske, tehničke standarde ili, ako takvih tehničkih standarda nema, primjenjive kodekse ponašanja u određenom području ako oni postoje,

2) ako stvar ne odgovara kvaliteti i opisu uzorka ili modela koji je prodavatelj stavio na raspolaganje kupcu prije sklapanja ugovora,

3) ako stvar nije isporučena s dodatnom opremom, uključujući ambalažu, upute za instalaciju ili druge upute, čiji primitak kupac može razumno očekivati,

4) ako stvar ne odgovara količini ili nema ona svojstva i druge značajke, uključujući one koje se odnose na trajnost, funkcionalnost, kompatibilnost i sigurnost, koji su uobičajeni za stvar iste vrste i koje kupac može razumno očekivati s obzirom na prirodu stvari te uzimajući u obzir sve javne izjave koje su dali prodavatelj ili druge osobe u prethodnim fazama lanca transakcija, uključujući proizvođača, ili koje su dane u njihovo ime, osobito u oglašavanju ili označivanju,

5) ako je stvar nepravilno instalirana odnosno montirana, a usluga instalacije odnosno montaže čini dio ugovora o kupoprodaji i obavio ju je prodavatelj ili osoba za koju on odgovara ili

6) ako je stvar za koju je bilo predviđeno da je instalira odnosno montira kupac nepravilno instalirana odnosno montirana od strane kupca, a nepravilna instalacija odnosno montaža posljedica je nedostatka u uputama koje je dostavio prodavatelj ili, u slučaju stvari s digitalnim elementima, koje je dostavio prodavatelj ili dobavljač digitalnog sadržaja ili digitalne usluge.

(3) Prodavatelja ne obvezuju izjave iz stavka 2. točke 4. ovoga članka ako dokaže da nije znao niti je mogao znati za tu izjavu, ili da je do trenutka sklapanja ugovora javna izjava bila ispravljena na jednak ili usporediv način kao i kada je dana, ili da ta javna izjava nije mogla utjecati na donošenje odluke o kupnji.

(4) Kod potrošačkih ugovora nedostaci iz stavka 2. točke 1. do 4. ovoga članka ne postoje ako je, u trenutku sklapanja ugovora, potrošač bio posebno obaviješten da određeno obilježje stvari odstupa od kriterija koji se koriste za određivanje nedostataka navedenih u stavku 2. točkama 1. do 4. ovoga članka i ako je potrošač to izričito i zasebno prihvatio prilikom sklapanja ugovora.

Nedostaci za koje prodavatelj ne odgovara

Članak 402.

(1) Prodavatelj ne odgovara za nedostatke ako su u trenutku sklapanja ugovora bili poznati kupcu ili mu nisu mogli ostati nepoznati.

(2) Smatra se da nisu mogli ostati nepoznati kupcu oni nedostaci koje bi brižljiva osoba s prosječnim znanjem i iskustvom osobe istog zanimanja i struke kao kupac mogla lako opaziti pri uobičajenom pregledu stvari.

(3) Odredba stavka 2. ovoga članka ne primjenjuje se na potrošačke ugovore.

(4) Ali prodavatelj odgovara i za nedostatke koje je kupac mogao lako opaziti ako je izjavio da stvar nema nikakve nedostatke ili da stvar ima određena svojstva ili odlike.

 

Zamjena krivo naručene robe

Kupac ima pravo na zamjenu naručene robe koju je krivo naručio.
Uvjeti za ostvarenje zamjene naručene robe:

Kupac je dužan u najkraćem mogućem roku, a najkasnije 14 dana nakon primitka naručene robe, obavijestiti Ofir d.o.o. da želi zamijeniti naručenu robu i to pismeno putem e-pošte na prodaja@ofir.hr
Roba se može zamijeniti na način da kupac o svom trošku pošalje nazad naručenu robu na adresu Ofir d.o.o. Vinkovačka cesta 68, 31000 Osijek, kupac treba poslati novu narudžbu za novu robu. Kada Ofir d.o.o. zaprimi novu narudžbu, novu robu će poslati isti dan nakon što zaprimi vraćenu robu.
Neodgovarajući proizvodi koje kupac vraća na zamjenu, moraju biti neupotrijebljeni, neoštećeni i u originalnoj ambalaži sa priloženim originalnim računom.
Ofir d.o.o. ne preuzima odgovornost u slučaju netočnih podataka niti posljedica koje to može prouzročiti.
Za točnost podataka o dostavi, adresi i kontakt telefonu odgovoran je isključivo kupac/naručitelj.

 

Povrat naručene robe bez razloga (pravo na jednostrani raskid ugovora)

Kupac ima pravo, ne navodeći razloge za to, jednostrano raskinuti ugovor sklopljen izvan poslovnih prostorija ili sklopljen na daljinu u roku od 14 dana.

Povrat robe moguć je u roku od 14 dana od dana kupnje putem ofir.hr/poslovna-racunala Internet prodavaonice ne navodeći za to razlog, sukladno članku 72. Zakona o zaštiti potrošača (NN br.41/14).

Standardni informacijski obrazac za jednostrani raskid ugovora možete preuzeti ovdje.

U slučaju raskida ugovora svaka je strana dužna vratiti drugoj ono što je primila na temelju ugovora u skladu s odredbama Zakona o zaštiti potrošača.

Povrat robe kupac mora izvršiti bez odgađanja, a najkasnije u roku 14 dana od dana kada je poslan zahtjev za jednostrani raskid ugovora.

Roba koju kupac vraća, mora biti neupotrijebljena i u originalnoj ambalaži.

 

Povrat novca i trošak dostave

Nakon što roba bude vraćena Ofir d.o.o. će u potpunosti vratiti plaćeni iznos naručene robe na isti način plaćanja kako je kupac izvršio plaćanje robe prilikom narudžbe osim ako potrošač izričito ne pristane na neko drugo sredstvo plaćanja.

Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

Kupac sam snosi troškove dostave za povrat robe.

 

Isključenje prava na jednostrani raskid ugovora

Potrošač nema pravo na jednostrani raskid ugovora ako je:
Predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača ili koja je jasno prilagođena potrošaču.
Za digitalne proizvode nije moguća zamjena ni povrat novca.

 

 

Politika zaštite osobnih podataka na Internet stranicama Ofir d.o.o.

IZJAVA O ZAŠTITI I PRIJENOSU PODATAKA

Zaštita osobnih podataka u skladu sa Općom uredbom o zaštiti podataka Europskog parlamenta i Vijeća broj 2016/679-Uredba te provedbe Opće uredbe o zaštiti podataka

WSPay kao izvršitelj provođenja autorizacije i naplate kreditnih kartica postupa s osobnim podacima u svojstvu izvršitelja obrade te sa osobnim podacima postupa u skladu sa Općom uredbom o zaštiti podataka Europskog parlamenta i Vijeća broj 2016/679 te prema strogim pravilima PCI DSS L1 regulative o zaštititi upisa i prijenosa podataka. WSPay koristi SSL certifikat 256 bitne enkripcije te TLS 1.2 kriptografski protokol kao najviše stupnjeve zaštite kod upisa i prijenosa podataka. Osobni podaci koji se koriste u svrhu autorizacije i naplate odnosno u izvršavanja obveza iz Ugovora ili temeljem Ugovora, smatraju se povjerljivim podacima.

Za izvršenje Ugovora (autorizacije i naplate) potrebni su sljedeći osobni podaci kupca:

Ime i prezime

Izjava o zaštiti i prikupljanju osobnih podataka i njihovom korištenju

Ofir d.o.o. obavezuje se pružati zaštitu osobnim podacima kupaca, na način da prikuplja samo nužne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših obveza; informira kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito daje kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici Ofir d.o.o. i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.

Zaštita osobnih podataka

PRAVILA PRIVATNOSTI
Ofir d.o.o.

Ramska 20
31000 Osijek
OIB 90020897203

Ofir d.o.o. Ramska 20, 31000 Osijek, OIB 90020897203 (dalje: Ofir d.o.o. ili Društvo) obrađuje osobne podatke korisnika svojih usluga i posjetitelja stranice https://www.ofir.hr/poslovna-racunala (ispitanici) u skladu s važećim propisima kojima je regulirana zaštita osobnih podataka (Opća uredba o zaštiti podataka 2016/679).

Ofir d.o.o. obrađuje osobne podatke ispitanika samo kada za to postoji jasno određena pravna osnova – ugovorni odnos, suglasnost ispitanika, legitimni interes ili zakonska obveza.

Korištenje web stranice https:// www.ofir.hr/poslovna-racunala

Ofir d.o.o. poštuje privatnost posjetitelja na stranici https:// www.ofir.hr/poslovna-racunala i prikuplja samo one osobne podatke koje ispitanici dobrovoljno dostave u svrhe odgovora na upite/zahtjeve (upit za ponudu/posao, životopis, pomoć i dr).

Prigodom korištenja ove internetske stranice, Društvo može pohraniti određene informacije putem kolačića (”cookies”) na računalo ispitanika. Kolačići su informacije spremljene na osobno računalo u trenutku pregledavanja internetske stranice koje omogućavaju jednostavnije korištenje budući da spremaju postavke za internetsku stranicu (jezik ili adresa) te ih pri ponovnom pokretanju iste iznova aktiviraju.

Ovo omogućava stranici da prikaže informacije prilagođene potrebama ispitanika.

Obrada osobnih podataka u marketinške svrhe

Ofir d.o.o. obrađuje osobne podatke ispitanika u svrhe marketinškog komuniciranja i istraživanja tržišta isključivo temeljem prethodno dane suglasnosti. Suglasnost za marketinško komuniciranje može se povući u svakom trenutku slanjem elektroničke pošte na adresu prodaja@ofir.hr ili pozivom na broj telefona +385 31 273 236

Primatelji osobnih podataka

Ofir d.o.o će osobne podatke ispitanika prosljeđivati drugim primateljima isključivo na temelju zakonske obveze, odnosno opravdanog zahtjeva ovlaštenog javnog tijela. Po potrebi osobni podatci će se prosljeđivati i pouzdanim partnerima (izvršiteljima obrade) u svrhe omogućavanja korisničke potpore, održavanja informacijskog sustava ili sličnih potreba uz obvezne mjere povjerljivosti i zaštite podataka.

Prava ispitanika

Ovisno o svrsi obrade osobnih podataka, ispitanik ima sljedeća prava sukladno važećim propisima o zaštiti osobnih podataka:

Kontakt za zaštitu osobnih podataka

Zahtjevi, pritužbe ili upiti koji se odnose na obradu i zaštitu osobnih podatka mogu se uputiti na adresu elektroničke pošte prodaja@ofir.hr ili pozivom na broj telefona +385 31 273 236 . Sukladno važećim zakonskim propisima kojima je regulirana zaštita osobnih podataka svaki zahtjev/upit bit će riješen što je prije moguće, a najkasnije u roku od 30 dana od zaprimanja. Prilikom kontakta i postavljanja navedenih zahtjeva uložit ćemo razumne napore da potvrdimo vaš identitet i spriječimo neautoriziranu obradu osobnih podataka.

Kontakt za zaštitu osobnih podataka:
Email: prodaja@ofir.hr
Adresa: Ramska 20
Tel: +385 31 273 236

PODACI ZA PRIMJENU NA WEB STRANICI

Voditelj obrade podataka

Ofir d.o.o. Ramska 20, 31000 Osijek, OIB 90020897203 je voditelj obrade vaših osobnih podataka. Politika privatnosti se primjenjuje na sve osobne podatke korisnika koje prikupljamo i obrađujemo, izravno ili putem svojih partnera. Osobni podatak je svaki podatak koji se odnosi na fizičku osobu čiji je identitet utvrđen ili se može utvrditi, izravno ili neizravno. Obrada podataka je bilo koja radnja izvršena na osobnim podacima, poput primjerice prikupljanja, pohrane, upotrebe, uvida i prijenosa osobnih podataka. Ova Politika se ne primjenjuje na anonimne podatke. Anonimni podatak je podatak koji se ne može povezati s određenom fizičkom osobom.

Kako prikupljamo vaše osobne podatke

Obrađujemo vaše osobne podatke, između ostalog, u sljedećim slučajevima:
-ako nas izravno kontaktirate, npr. putem internetske stranice kako biste zatražili informacije o našim uslugama.
-ako koristite neke naše usluge.
-ako odgovorite na naše izravne marketinške kampanje, npr. ispunjavanjem kartice za odgovor ili unosom podataka online na našoj internetskoj stranici.
-ako su nam drugi poslovni partneri proslijedili vaše osobne podatke na dozvoljen način.
-ako smo vaše osobne podatke dobili iz drugih izvora (npr. od posrednika za poslovne adrese).
-ako pružate podatke u ime druge osobe, morate se pobrinuti da je ta osoba upoznata s ovim pravilima o zaštiti privatnosti prije no što to učinite.
-ako ste mlađi od 16 godina, molimo vas da nam ne pružate nikakve podatke bez odobrenja roditelja ili skrbnika.

Pomozite nam da ažuriramo vaše podatke tako što ćete nas obavijestiti o svim promjenama vaših kontaktnih podataka ili preferencija.

Koji se podaci o vama mogu prikupljati

Sljedeće vrste podataka o vama možemo prikupljati:

Kontaktni podaci: ime, titula, adresa, kontakt broj, email adresa, broj faksa.
Osobni podaci: datum rođenja, obiteljski status, članovi obitelji, zanimanje, naziv društva, preferirani način informiranja
Interesi: informacije o vašim interesima usavršavanja, tečaju, edukaciji
Korištenje internetske stranice: način na koji koristite našu stranicu, uključujući informacije prikupljene putem kolačića i ostalih tehnologija za praćenje.

Kako se vaši podaci mogu koristiti

Korištenje osobnih podataka u skladu s propisima EU o zaštiti osobnih podataka mora biti opravdano temeljem jedne od pravnih „osnova“, a mi smo dužni u ovim pravilima utvrditi osnove za svaku upotrebu osobnih podataka.

Podrška kupcima i marketing – za odgovore na upite i davanje novosti i ponuda

Opravdanje uporabe: Suglasnost, legitimni interes

Legitimni interes: Ova obrada temelji se na legitimnom interesu Ofir d.o.o. za promoviranjem i pružanjem informacija o uslugama. Temeljna prava i slobode postojećih i potencijalnih kupaca/polaznika odmjerena su u odnosu na interes Ofir d.o.o. da obrađuje osobne podatke u navedenu svrhu.

Izbor: Suglasnost za direktni marketing može se u bilo kojem trenutku povući. Ispitanik/polaznik također može dati prigovor na obradu podataka u gore navedenu svrhu.

Opravdanje uporabe: Izvršavanje ugovora, legitimni interesi

Legitimni interes: Ova obrada temelji se na legitimnom interesu Ofir d.o.o. za održavanjem najviših standarda prodaje naslova iz svoje ponude. Temeljna prava i slobode ispitanika odmjerena su u odnosu na interes Ofir d.o.o. da obrađuje osobne podatke kupaca u navedenu svrhu.

Izbor: ispitanik u svakom trenutku može izjaviti prigovor na obradu svojih osobnih podataka na temelju svoje specifične situacije.

Ofir d.o.o. podliježe zakonima Republike Hrvatske i dužan ih se pridržavati. To uključuje dostavljanje vaših podataka tijelima za provedbu zakona, regulatornim i sudskim tijelima te trećim stranama vezano uz postupke ili istrage bilo gdje u svijetu gdje je to zahtijevano. Tamo gdje je to dopušteno, izravno ćemo vam uputiti takav zahtjev ili vas obavijestiti prije odgovora, osim ako bi to moglo utjecati na sprječavanje ili otkrivanje zločina.

Pružanje osobnih podataka u svrhu sukladnosti s obvezujućim zahtjevima za vašim podacima predstavlja zakonsku obvezu koja ovisi o konkretnom zahtjevu.

 

Prijenos trećim stranama

Osobni podaci neće se prenositi trećim stranama.

Zaštita privatnosti vaših podataka je trajna, te Ofir d.o.o. poduzima sve mjere potrebne za zaštitu istih sukladno važećoj regulativi i dobrim praksama. Osobne podatke obrađujemo na siguran način, uključujući zaštitu od neovlaštene ili nezakonite obrade te od gubitka.

Svi vaši podaci pohranjuju se na našim sigurnim poslužiteljima i sigurnim poslužiteljima naših podizvođača ili poslovnih partnera (ili sigurnim tiskanim primjercima) te im se pristupa i koristi ih se u skladu s našim pravilima i standardima sigurnosti (ili ekvivalentnim standardima naših podizvođača ili poslovnih partnera).

 

Kako čuvamo sigurnost vaših podataka

Koristimo razne sigurnosne mjere, uključujući enkripciju i autentifikaciju, kako bismo zaštitili i održali sigurnost, integritet i dostupnost vaših podataka.

Između ostalog, koristimo i sljedeće mjere:

Koliko dugo zadržavamo vaše podatke

Osobne podatke pohranjujemo i obrađujemo samo onoliko dugo koliko je potrebno za izvršenje određene legitimne svrhe, osim ako važećim propisima nije za pojedinu svrhu predviđeno duže vrijeme čuvanja. U slučaju davanja privole za marketing, podatke čuvamo onoliko dugo dok se privola ne povuče. U slučaju odbijenih ponuda, gdje nije dana privola za marketing, podatke vezane uz ponudu čuvamo godinu dana, a u slučaju da nas zatražite brisanje, isti će biti odmah obrisani.

Osobni podaci koji više nisu potrebni se ili nepovratno anonimiziraju ili se uništavaju na siguran način.

 

Kako nas kontaktirati, vaša prava na zaštitu podataka i vaše pravo na pritužbu tijelu za zaštitu podataka

Ako imate ikakvih pitanja u vezi upotrebe vaših podataka, kontaktirajte nas na e-mail prodaja@ofir.hr

Imate pravo:

Vaše korištenje ovih prava podliježe određenim izuzecima radi zaštite javnog interesa (npr. sprječavanje ili otkrivanje zločina), naših interesa (npr. pravne obveze) ili prava i sloboda drugih. Ako koristite bilo koje od ovih prava, provjerit ćemo osnovanost vašeg prava i odgovoriti bez odlaganja, a najkasnije u roku od mjesec dana. U složenim slučajevima, ili u slučaju zaprimanja većeg broja zahtjeva, ovo razdoblje može se produžiti za dodatna dva mjeseca, o čemu ćemo vas obavijestiti.

Ofir d.o.o. će obrađivati vaše podatke na zakonit i siguran način. Ukoliko smatrate da se s vašim podacima na nezakonit način te isto ne možete riješiti u suradnji s nama, imate pravo uložiti prigovor Nadzornom tijelu (Agencija za zaštitu osobnih podataka – AZOP).

Povrat i reklamacije

OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PRIGOVORA POTROŠAČA

Sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača (Narodne novine br.41/14) obavještavamo potrošače da nezadovoljstvo u odnosu na kupljeni proizvod ili pruženu uslugu mogu iskazati prigovorom u pisanoj formi pri čemu ćemo vam bez odgađanja pisano potvrditi primitak prigovora. Prigovor možete poslati putem pošte ili elektroničke pošte na adresu: Ofir d.o.o. , Ramska 20  ili e-mail adresu: prodaja@ofir.hr
Trgovac se obvezuje u pisanom obliku odgovoriti u roku 15 dana od dana zaprimanja prigovora.

Izjava o sigurnosti

Izjava o korištenju WSPay-a

Ofir d.o.o. koristi WSPay za online plaćanja.

WSPay je siguran sustav za online plaćanje, plaćanje u realnom vremenu, kreditnim i debitnim karticama te drugim načinima plaćanja. WSPay kupcu i trgovcu osiguravaju siguran upis i prijenos upisanih podataka o karticama što podvrđuje i PCI DSS certifikat koji WSPay ima. WSPay koristi SSL certifikat 256 bitne enkripcije te TLS 1.2 kriptografski protokol kao najviše stupnjeve zaštite kod upisa i prijenosa podataka.