CASE STUDY

Eurokontakt d.o.o.

Eurokontakt d.o.o.

Projekt

  • Pristup aplikaciji putem mobilne aplikacije i web preglednika (Android mobilna aplikacija bez upotrebe Google play računa).
  • Otvaranje naloga/prijave kvara kroz web preglednik i mobilnu aplikaciju.
  • Mogućnost otvaranja naloga sa dva administratora.
  • Uređaje je moguće pratiti jesu li u jamstvenom roku ili nisu.
  • Višekorisničko sučelje – dva administratora, neograničen broj djelatnika/servisera.
  • Ispis izvješća otvorenih i odrađenih naloga.

Izazovi

U početnoj fazi razvoja web i mobile aplikacije Eurokontakt, glavni cilj je bio stvoriti user-friendly custom platformu za lakše praćenje održavanih uređaja. Glavni izazovi koje je klijent identificirao uključivali su potrebu za centraliziranim sustavom za otvaranje naloga, praćenje statusa jamstvenog roka, i prijave kvara na jednostavan i intuitivan način. Poseban naglasak stavljen je na mobilnu aplikaciju, koja je trebala omogućiti tehničarima na terenu pravovremeno unošenje podataka i pregled radnih naloga. U posljednjoj fazi implementacije, dodatno je razvijena funkcionalnost za ispis izvješća naloga, koja su prilagođena specifičnim potrebama klijenta.

Rješenje

Radi lakšeg praćenja i evidencije, omogućene su dvije uloge – admin i djelatnik. Admin može dodavati/uklanjati djelatnike, otvarati i zatvarati naloge, uređivati postojeće i dodjeljivati nove naloge djelatnicima, te uređivati podatke o uređajima. Djelatnik (serviser) može raditi samo s nalozima (otvarati, zatvarati, uređivati, dodijeliti drugom djelatniku) te po potrebi kroz kreiranje naloga kreirati i novi uređaj.

Mobilna aplikacija služi djelatnicima kako bi na terenu mogli lakše pristupiti nalozima te po potrebi otvorit/zatvorit/urediti nalog. Pri kreiranje naloga od strane administratora, ili dodjeljivanju od strane drugog servisera, serviser na mobilnoj aplikaciji dobiva notifikaciju da mu je dodijeljen nalog.

Eurokontakt - radni nalozi

Tvrtka Eurokontakt d.o.o. djeluje u područjima interesa: laboratorijska oprema i uređaji, medicinska oprema i uređaji, industrijska oprema i uređaji te servis i održavanje opreme koju nude.

Pogledaj više

Platforma:

Wordpress, PHP, MySQL, jQuery, napredno cachiranje, optimizacija za tražilice

Opis zadatka:

Uspješno je implementirana web trgovina te su educirani djelatnici za samostalan unos proizvoda i održavanje zaliha web trgovine.

Platforma:

Laravel

Opis zadatka:

Prilagođena web aplikacija prema klijentovim zahtjevima za upis studenata.

Platforma:

WordPress, PHP, MySQL, jQuery, povezivanje sa sustavom barkodiranja, napredno cachiranje, optimizacija za tražilice

Opis zadatka:

Web trgovina

Platforma:

Laravel

Opis zadatka:

Razvoj custom web aplikacije. Omogućeno vođenje evidencije te jednostavan prikaz faza projekata. Dodavanje korisnika s različitim ovlastima. Nadodane funkcionalnosti automatizacije.

Platforma:

Laravel

Opis zadatka:

Potpuno prilagođena web aplikacija. Omogućen rad s raznim oblicima dokumenata te podacima na hrvatskom i engleskom jeziku.

Platforma:

WordPress / WooCommerce, PHP, MySQL, jQuery, CSS

Opis zadatka:

Potpuno funkcionalna web trgovina. Standardne WooCommerce funkcionalnosti su naveliko proširene ERP mogućnostima u jednom sučelju. Kreiran prilagođeni dizajn u suradnji s klijentom.

Newsletter