Mirta Kapetanović – druga strana Ofira
19. svibnja 2020.Još na zimu kao Božićni poklon stigla nam je Mirta. Izmjene kadra ponekad donose i određene izazove, no Mirta je spremno preuzela sve taskove i prilagodila se Ofirovim načinu rada i vizijama svih klijenata, a svoje umijeće i iskustvo u dizajnu, prilagodila je novim zahtjevima koje smo postavili pred nju. Krenula je i nekim novim putevima poput dizajniranja za društvene mreže i fotkanja za potrebe webshopova.
Upoznajte Mirtu, našu sponu između kreativnosti i tehnike, ideje i realizacije i središnju točku svake objave i oglasa.
1. Mirta, opiši nam svoj put do Ofira?
Za Ofir sam čula preko objavljenog oglasa za dizajnera. Do tada sam promijenila dva radna mjesta na kojima sam se specijalizirala za poslove grafičkog dizajna. U dizajnu printu i tisku sam od završetka fakulteta (Studij dizajna pri arhitekturi u Zagrebu) i tu sam zaista puno toga prošla od oblikovanja logotipa, vizualnih identiteta, knjiga standarda, brandiranja, grafičkog dizajna ambalaža raznih vrsta, a na kraju sam naučila i kako dobro oblikovati naljepnicu za auto i isto tako oblijepiti jedan. U svakoj firmi sam imala susretljive i zanimljive radne kolege, tako da smo se uvijek nadopunjavali i učili jedni od drugih u rješavanju radnih zadataka za zbilja različite klijente.
Digitalni dizajn me oduvijek privlačio i tu sam se htjela dalje razvijati, tako da je Ofirov oglas došao kao naručen 🙂
2. Tvoje prijašnje iskustvo u dizajnu vodilo je u nešto drugačijem smjeru, kako si se snašla u Oifru?
Osnovni alat svakog dizajnera je dobro poznavanje Adobe paketa, bez toga nema kruha. Kada to svladaš onda možeš dalje. Svaki smjer dizajna ima svoje specifičnosti u kojima se možeš brusiti koliko god želiš. Mene je zanimala digitalija jer ima mogućnost oblikovanja dizajna koji je u pokretu i u kojem se nešto događa.
Prije Ofira sam radila u spomenutim programima, no želja mi je proširiti ih, jer ima još toliko toga zanimljivog 🙂 Nedavno sam počela s Adobe Premierom, a od sljedećeg web zadatka započinjem s XD-om.
3. Kako pronalaziš inspiraciju za sve te dizajnove i vizuale?
Zbog dosadašnjeg rada i iskustava s raznim klijentima znam odrediti otprilike smjer u kojem ću nešto riješiti. Zatim se bacim na istraživanje i guglanje pojma kojeg želim prezentirati. Nakon toga malo prodinstam u glavi i serviram 🙂 Inače taj dio kuhanja i dinstanja je vrlo važan i tada često izgledam kao da ništa ne radim, prešetavam se kao Baltazar, a zapravo je jako važan u cjelokupnom kreativnom procesu.
4. Što si novoga naučila u Ofiru?
Kao prvo naučila sam kako funkcionira digitalni marketing i kako složiti bilo koju objavu, npr. na društvenim mrežama, što sam do tada samo zagrebla. Zatim sam uronila više u fotografiranje za webshop i trenutno sam još uvijek u učenju mogućnosti Adobe Premiera u slaganju kratkih promo videa. Video do sada nikada nisam radila i mislila sam da je to jako komplicirano, no jako je izazovno i zanimljivo.
5. Uz dijete i muža, brigu za praktikante u dizajnu i istraživanje novih ideja, uvijek pronađeš vrijeme za teambuilding i cugu petkom poslije posla, stoga moramo pohvaliti tvoju organizaciju. Kako balansiraš zahtjevan posao u IT-u i privatan život?
Uh, s organizacijom nisam baš na “ti”, ali se trudim jer nema druge. Dobro bi mi došla jedna Asana za privatni život 🙂 Mislim da ako si organiziraš cijeli dan od početka do kraja onda nemaš kada zastati i napraviti nešto drugačije i biti spontan.
Za cugu i druženje se uvijek mora i treba naći vremena, sinapse i gangliji se ne smiju unedogled rastezati 🙂
6. Što bi poručila onima koji se žele baviti dizajnom?
Već sam spomenula da prvo treba krenuti od osnovnih programa, njih dobro prožvakati radeći osnove dizajna – kao prvo kreirati logotip, zatim vizualni identitet. Za dizajn logotipa treba znati dobro baratati osnovama kompozicije, odnosima boja i fontovima. Jest da je sve dostupno u online alatima za oblikovanje, no profesionalni dizajner to sve treba imati u malom prstu.
I puno, puno istraživati i vježbati i biti spreman prihvatiti kritiku, koja je ona itekako konstruktivna koliko god se činila nepotrebna. Jer i ono negativno uvijek za rezultat može dati pozitivno, samo ako mućneš glavom 🙂
Mirta je jedna od onih zaposlenika koje dugo očekujete i koji se uklope u vaš tim poput srodne duše. Ne pita puno, ali predlaže mnogo, a svojim entuzijazmom i idejama pridonosi kao da je na početku karijere, iako, moramo priznati, broji dosta od kada je završila faks. Uz sve navedeno možemo samo preporučiti: ukoliko trebate ikakve vizualne izmjene i ideje, logotipe, osvježavanje web stranica ili samo objave za društvene mreže, Mirta će se pobrinuti da vaša želja postane slika koja govori tisuću riječi.