Implementacija mrežnih sustava i sigurnosnih rješenja – GDCKOS

13. lipnja 2024.

Gradsko društvo Crvenog križa Osijek je udruga za promicanje humanitarnih ciljeva i provođenje akcija od opće koristi koja djeluje na osnovi misije i načela Međunarodnog pokreta Crvenog križa i Crvenog polumjeseca i uživa posebnu zaštitu i skrb Republike Hrvatske.” Udruga provodi aktivnosti pružanja prve pomoći, traženja i djelovanja u elementarnim nepogodama i katastrofama, promotor je davalaštva krvi i zdravstvenih aktivnosti. Također provode niz programa u objektima Osječkog Crvenog križa, programe humanitarne intervencije i socijalnog rada te program Službe spašavanja života na vodi i ekološke zaštite priobalja.

Veliki fokus usmjeren je na rad s mladima s ciljem razvijanja osjećaja humanosti, tolerancije, solidarnosti, milosrđa, suosjećanja i razumijevanja među mladima u svrhu ostvarivanja sretne zajednice i postizanja trajnoga mira. Danas, mladi čine oko 60% od ukupnog broja volontera HCK što ih čini neprocjenjivim bogatstvom ove organizacije.

Izazovi

Početkom 2024. godine, Osječki Crveni križ je, zbog povećanja obima aktivnosti, preselio određene odjele u novi, obnovljeni prostor. Taj prostor je zahtijevao prilagodbu i opremanje adekvatnom računalnom mrežom kako bi mogao podržati sve operativne potrebe organizacije. Također, za zaštitu objekta, iskazali su potrebu za implementacijom tehničke zaštite koja obuhvaća sigurnosne kamere i alarmne sustave.

Implementacija mrežnih sustava i sigurnosnih rješenja

Slaganje komunikacijskog ormara i postavljanje aktivne opreme u isti podrazumijeva niz koraka i aktivnosti koje osiguravaju pravilno funkcioniranje mrežne infrastrukture. Organiziran komunikacijski ormar omogućava bržu identifikaciju i pristup aktivnoj opremi, kablovima i priključcima, čime se smanjuje vrijeme potrebno za održavanje i rješavanje izazova. Klijentu je adekvatnim postavljanjem ormara i aktivne opreme osigurana pouzdanost mrežne infrastrukture te dugoročno smanjenje troškova održavanja i servisiranja.

Naša tvrtka osigurala je siguran pristup žičnoj i bežičnoj mreži implementacijom naprednih sigurnosnih mjera kao što su enkripcija mrežnih komunikacija, upotreba sigurnosnih lozinki i autentifikacija korisnika. Ove mjere donose klijentima brojne benefite, uključujući zaštitu povjerljivih podataka od neovlaštenog pristupa, povećanu pouzdanost mreže i uređaja, te veću učinkovitost poslovanja zahvaljujući sigurno povezanim uređajima i mrežnim resursima.

Također, postavili smo mrežni vatrozid i VPN (Virtual Private Network) za siguran daljinski pristup.

“Uspostavljanjem sigurnih tunela između mrežnih uređaja na svakoj lokaciji, sve klijentove lokacije su povezane putem VPN-a (Virtual Private Network). Koristili smo napredne VPN protokole kao što su Wireguard za enkripciju podataka koji se prenose između lokacija, osiguravajući tako povjerljivost i integritet podataka. VPN tuneli su konfigurirani preko sigurnih usmjerivača na svakoj lokaciji, omogućujući zaposlenicima siguran pristup mrežnim resursima kao da su fizički prisutni u uredu. Ova metoda povezivanja pruža klijentima prednosti poput povećane sigurnosti komunikacija, smanjenih troškova povezivanja udaljenih lokacija i poboljšanje produktivnosti jer omogućava siguran daljinski pristup ključnim aplikacijama i podacima bez ugrožavanja sigurnosti.” – Domagoj Muhar

GDCKOS

S ciljem povećanja sigurnost objekta, brže reakciju na potencijalne prijetnje, te mogućnosti daljinskog nadzora i upravljanja sigurnosnim uređajima, postavili smo kamere i alarmne sustave integrirajući ih u postojeću mrežnu infrastrukturu.

Krajnji rezultat

“S tvrtkom Ofir surađujemo dugi niz godina te upravo tu suradnju ističemo kao primjer dobre prakse i partnerstva. Početkom 2024. godine uspostavili smo novu radnu jedinicu u obnovljenom prostoru na novoj lokaciji te je istu bilo potrebno opremiti adekvatnom računalnom mrežom i tehničkom zaštitom koja obuhvaća sigurnosne kamere i alarmne sustave. Iznimno smo zadovoljni profesionalnim pristupom i stručnim angažmanom tvrtke Ofir, kako u procesu savjetovanja oko potrebnih radova, odabira modela tehničke zaštite, tako i u samom procesu implementiranja i edukacije za korištenje. Prilagodba potrebama korisnika, fleksibilnost, brzina i ljubaznost zaposlenika tvrtke Ofir značajno je pridonijela ugodnoj suradnji i našem zadovoljstvu krajnjim rezultatom. Veselimo se suradnji i ubuduće!” – Martina Hećimović, ravnateljica

Postanite i vi naši zadovoljni korisnici i kontaktirajte nas!