Godina iza nas!
8. siječnja 2025.Kad se osvrnemo na 2024. godinu, možemo s ponosom reći da nam je donijela mnoštvo dobrih stvari. Zato, prije nego što se okrenemo novim izazovima, ukratko ćemo ju rezimirati i zahvaliti joj na svemu!
Godina je započela preseljenjem u nove urede, doduše, nalazimo se i dalje na staroj adresi, ali na kraju dvorišta. Trenutni ured je veći, ljepši i ono što je najvažnije, odjel IT podrške sad ima puno više mjesta za sve svoje uređaje i nove tehnologije. Ured smo između ostalog popunili i s nekoliko novih kolega koji su se brzo uklopili i prihvatili druženja petkom.
Nakon što smo se proširili prostornim resursima i ljudskim potencijalima, uveli smo nove usluge i proizvode koji su obogatili ponudu i značajno unaprijedili poslovanje.
Iako smo godinama već digitalni, 2025. godina će biti obilježena posebnim prilagodbama NIS2 Direktivi. Ofir u potpunosti ispunjava sve potrebne kriterije, a u isto vrijeme osmislili smo sveobuhvatan proces prilagodbe koji će pomoći svim subjektima obuhvaćenima ovom Direktivom.
Također, uveli smo i uslugu upravljanja internet prometom, koja omogućuje preciznu kontrolu pristupa web sadržajima. Na taj način korisnici mogu definirati popis dopuštenih web stranica i obrnuto, popis onih kojima kojima je nemoguće pristupiti.
Kako bismo olakšali vođenje radnih listi (koje svima zadaju glavobolje) razvili smo Vremenka. Jednostavno i pregledno sučelje, usklađenost sa svim propisima i neograničen broj unosa samo su neke od prednosti koje su brojni korisnici naše aplikacije prepoznali. A uz to, potpuno je besplatan, a trenutno ga aktivno koristi više od 370 tvrtki!
Kako bismo osigurali vrhunsku uslugu postojećim korisnicima, razvili smo Ofirov Centar za klijente. Njegov cilj je omogućiti jednostavan i brz pristup svim potrebnim informacijama – u bilo koje vrijeme i s bilo kojeg mjesta.
Osim što smo uveli nove usluge i proizvode, prošla godina bila je puna uzbudljivih projekata! Tim IT podrške uveo je brojne novosti i tehnologije u svoj rad, dok smo na polju tehničke zaštite radili na modernim sigurnosnim rješenjima. Odjel marketinga uspješno je proveo brojne kampanje, a web tim razvio web stranice i aplikacije prilagođene potrebama klijenata. Sve u svemu, bili smo uistinu vrijedni!
No, nismo samo radili na projektima – svoje znanje i iskustvo prenijeli smo i na mlade generacije. Kroz praksu u odjelu marketinga i web odjelu, studenti su stekli osnovna znanja u područjima koja ih zanimaju, a moramo priznati, i oni su nas nešto naučili!
Nastavili smo suradnju, gotovo bi se moglo reći tradiciju, s Elektrotehničkom i prometnom školom u Osijeku u kojoj učenici dolaze u naše urede, obilaze odjele i upoznaju se s Ofirom. Ove godine, proširili smo to iskustvo i s profesorima iz nekoliko strukovnih škola s područja OBŽ-a. Kroz radionicu i ugodno druženje razmjenjivali smo iskustva i informacije te raspravljali o novim trendovima i izazovima u industriji.
Naš direktor Milan sudjelovao je na panelu “Korištenje IT-a u svakodnevnom životu i poslovanju” u sklopu Green Matrix Summita, posjetio je brojne konferencije te održao predavanja na fakultetima gdje je studentima prenosio dugogodišnje iskustvo kao i prezentirao primjere iz prakse. Tehnički direktor Davor, sudjelovao je na akademiji Kibernetičke sigurnosti koju je organizirala Hrvatska gospodarska komora.
Za kraj godine, kao rezultat našeg predanog rada, postali smo ponosni nositelji Certifikata ISO 9001:2015. Certifikat jamči da Ofir ima uspostavljene snažne i učinkovite procese kontrole kvalitete, a primjenom smjernica ovog standarda, naš tim osigurava brzu i učinkovitu obradu vaših zahtjeva što omogućava pravovremeno rješavanje izazova.
Što nas čeka?
Uz brojne projekte i edukacije, postavljeni su temelji za još dinamičniju i uspješniju 2025. godinu u kojoj očekujemo dodatni razvoj usluga temeljenih na AI-ju. Potražnja za takvim uslugama raste, a Ofir ne bi bio Ofir da nema spremne odgovore i u tom segmentu. Poseban naglasak stavljamo na edukacije, koje provodimo u sve većem broju. U konačnici, možemo zaključiti kako očekujemo još bolju i uspješniju Novu, u dinamičnom okruženju gdje izazova i prilika ne nedostaje.
Ana Božić