Facebook
Bilo da je u pitanju tvrtka ili osoba, Facebook nudi tri različite opcije izrade identiteta – stranica, grupa ili profil. Identitet u obliku profila predviđen je samo za fizičke osobe, odnosno privatnu uporabu, što može rezultirati trajnim uklanjanjem vašeg profila. Osim što vam kreiranje profil daje ograničen broj prijatelja, svega 5.000, kršite i uvjete korištenja Facebooka. Svojim klijentima uvijek sugeriramo kreirati stranicu i/ili grupu kako bi njihova poslovna prisutnost bila ozbiljnija.
Nakon što ste kreirali stranicu, popunili sve rubrike, imate privlačnu naslovnu fotografiju, istaknuli ste logo svoje tvrtke sada preostaje samo da netko otkrije vaš proizvod ili uslugu. Jedna od najčešćih grešaka s kojima se susrećemo je neredovito i neadekvatno održavanje stranice. To bi u praksi značilo da u jednom mjesecu imate čestu, možda i svakodnevnu aktivnost, dok u idućem mjesecu imate nekoliko objava tijekom mjeseca. Kad to primijetite, vjerojatno ćete se vratiti modelu od ranije i češćoj aktivnosti, no dotad vas je publika zaboravila i možda otišla konkurenciji. Tome služe community manageri koji će za vas osmisliti detaljan dugoročni plan prisutnosti na društvenim mrežama i držati ga konstantnim. Nama neće manjkati vremena niti kreativnosti da vaše mreže budu kontinuirano aktivne i ispunjene novim, kreativnim sadržajem, a time i vaš brend online (sve)prisutan.
Kod novih stranica važan je dobro razrađen plan jer je organski doseg gotovo nepostojeći. Povremeno objavljivanje sadržaja na društvenim mrežama kao što je Facebook nije dovoljno da biste ostvarili željeni doseg. Zbog toga je važno kreirati zanimljive i upečatljive objave koji će dosegnuti željenu publiku. Važan i neizostavan dio strategije digitalnog marketinga svakako je i plaćeno oglašavanje.
Facebook omogućuje ciljati publiku s obzirom na demografsku skupinu, lokaciju, stupanj obrazovanja, posao, interese i slično. Moguće je čak ciljati publiku i prema životnim događajima, što bi značilo da možete ciljati, primjerice, ljude koji su netom dobili dijete. S obzirom na vaš proizvod ili uslugu koju pružate definira se publika kojoj se plasiraju oglasi.
Oglašavanje na Facebooku atraktivan je alat digitalnog oglašavanja uglavnom zbog povoljne cijene kampanja. Jedan od naših glavnih zadataka je praćenje promjena i novosti u digitalnom svijetu i svijetu oglašavanja te odabir najboljih mogućnosti za vas i vaše poslovanje.
Instagram
Instagram je jedna od najpopularnijih društvenih mreža koja je ujedno i snažan marketinški alat. Zbog svoje vizualne prirode, Instagram nudi velike mogućnosti u predstavljanju proizvoda ili usluga kao što su fotografije i videozapisi, ali i Story, Reels, IGTV i Guides.
Činjenica je da su korisnici Instagrama angažiraniji od prosječnog korisnika društvenih mreža, a osim toga oni su također i pravi online kupci – prema nedavnoj studiji, 80% korisnika Instagrama izjavilo je da su donijeli odluku o kupnji nakon što su vidjeli proizvod na Instagramu.
Organski doseg na Instagramu nešto se razlikuje u odnosu na Facebook. Odličan način za to je, primjerice, izrada Instagram Reelsa. Reelsi su zabavni videozapisi vertikalnog formata u kojima možete kreativno izraziti priču o svojoj robnoj marki, educirati publiku i otkriti ljude koji bi mogli zavoljeti vaš brend. Maksimalno trajanje Reela je 30 sekundi, a unutar toga vremena, osim samog vizualnog sadržaja, moguće je staviti i glazbenu podlogu koju Instagram nudi ili vlastiti zvuk. Zbog mogućnosti koje nudi, Instagram Reels je postao omiljeni partner u osvajanju klijenata.
Oglašavanje na Instagramu jedan je od najkorištenijih alata za promociju vaših prizvoda i usluga. Instagram nudi nekoliko mogućnosti za ciljanje publike uz koje također možemo stvoriti prilagođenu publiku, što omogućuje detljnije ciljanje korisnika. Radi se o iznimno moćnim opcijama ciljanja publike s obzirom na demografiju, obrazovanje, posao, lokaciju, interese, životne navike i slično. Facebook Ads Manager kao alat omogućuje jasno definiranje publiku u Instagramu i Facebooku. Također omogućuje takozvani remarketing – ciljanje u budućim objavama na vašu vjernu publiku – korisnike koji su već posjetili vašu web stranicu.
Svakako je jedan od „nus proizvoda“ Instagram oglašavanja i bolja reputacija vašeg brenda kao i bolji odnos s publikom. Našim su klijentima uvijek dostupne detaljne statistike o tijeku i uspjehu svake promocije. Dopustite da od vašeg Instagrama napravimo pravu malu digitalnu izložbu.