Back to school oglašavanje – Tips and Tricks

14. kolovoza 2024.

Još nekoliko tjedana i školarci se vraćaju u školske klupe. Nakon godišnjih odmora vraćamo se u rutinu, a za taj povratak važno je pripremiti sve na vrijeme. Učenici, roditelji i nastavnici čine veliko tržište koje svoju najvišu točku potražnje doseže upravo krajem ljeta, odnosno početkom školske godine. Što se prodaje u tom razdoblju? Praktički sve! To znaju i marketingaši pa će vam zato uskoro početi iz paštete iskakati Back to school kampanje. A kako biti što uspješniji u tom razdoblju?

Kad krenuti i koga ciljati?

Jasno je za koga se kupuju potrepštine za školu, no imaju li djeca veliku kupovnu moć ili su pak roditelji ti koji im osiguravaju sve potrebno? Iako se čini da su u ovom razdoblju djeca ciljana skupina, nemojte se zavarati. Ciljna skupina su roditelji koji će odabrati trgovinu u kojoj će nešto kupiti i koji će u konačnici provući kreditnu karticu. Nemojte zaboraviti i na činjenicu da se oglašavanje usmjereno na djecu može protumačiti kao pokušaj manipuliranja. Kako biste izbjegli ove pogreške, usmjerite oglašavanje na roditelje i krenite sredinom ljeta! Većina roditelja razmišljat će tako da sve osigura na vrijeme, izbjegne gužve i rasporedi troškove kroz određeni period.

Pratite trendove

Iako smo utvrdili da nam ciljana publika nisu djeca već njihovi roditelji, važno je ono što će se djeci svidjeti. Pogledajte koji su crtani filmovi sad aktualni, koje su igrice najpoznatije i postoje li TikTokeri ili Youtuberi koji su djeci uzor. Vjerojatnije je da će nove generacije učenika ispred Pokemona ipak odabrati školsku torbu s Minionima ili Barbie jer su ti filmovi nedavno izašli i kao što ste i sami primijetili, trgovine su prepravili njihovi motivi. Ako nemate učenika u svoj blizini – pričajte sa susjedima, postavite ankete i upitnike na svojim profilima, provjerite društvene mreže.

Kreirajte adekvatan sadržaj

Istaknite prednosti svog proizvoda i usluge naspram konkurencije. Potencijalni kupci žele znati što će dobiti za svoj novac i zašto im baš to treba. Posebno naglasite riječi ,,akcija” i ,,popust” jer će one uvijek privući najviše pažnje. Prilagodite vizuale razdoblju u kojem oglašavate – dodajte elemente i boje koje podsjećaju na jesen, ubacite školsko zvono ili torbu, napišite ponudu na školsku ploču s kredom… Nemojte zaboraviti da se vizual i tekst vaših objava moraju slagati kako biste prenijeli kohezivnu i jasnu poruku koja će pobuditi interes.

Dogovorite suradnju s influencerima. Ponudite popuste, pakete proizvoda ili posebne akcije za povratak u školu. Dodajte sitnice poput bilježnica ili olovaka kao poklon uz kupnju određenih proizvoda.

Ofir potrepštine za školu

Odaberite točne kanale oglašavanja

Identificirajte platforme na kojima je vaša ciljana publika najaktivnija i prilagodite oglase. Nećete imati isti učinak oglašavanja novih računala na TikToku kao naprimjer putem Google oglasa jer će kupci prije otići na Google u potrazi za elektronikom ili školskim torbama. No, nemojmo zaboraviti da za školu nije potreban samo školski pribor već je potrebno obnoviti i garderobu. U ovom slučaju, vjerojatnije je da će vaši oglasi bolje rezultate ostvariti na društvenim mrežama nego na Google oglasima.

A kakav bi ovo blog bio o Back to school oglašavaju da ne spomenemo Ofirov webshop na kojem za svoje školarce možete pronaći nova i obnovljena stolna i prijenosna računala te dodatnu opremu.

Za sva pitanja i savjete u vezi Back to school oglašavanja, naš marketing tim vam stoji na raspolaganju!