Ne zaboravite na e-mail marketing!
7. rujna 2023.Kao dio internet marketing svijeta, e-mail marketing je između društvenih mreža, blogova i SEO tehnika često stavljen na margine marketinških strategija. Uz pažljivo planiranje i provedbu, e-mail marketing može pomoći tvrtkama u postizanju marketinških ciljeva te biti izuzetno učinkovit način za promociju tvrtke i njezinih proizvoda. On nije tu da donese brzu i laku zaradu već da omogući stvaranje stalnih i sigurnih klijenata i partnera.
Brojevi mu idu u korist
Ako ste sumnjičavi, vjerujemo kako će vam ove brojke pokazati da je e-mail marketing ono što vam treba. Prema podacima koje navodi snov.io prosječan broj e-mailova poslanih u danu iznosi 347.3 milijardi, a vjeruje se kako će do kraja 2024. godine taj broj doseći 361.6 milijardi. Za čak 58 % korisnika e-mail je prva stvar koju provjere u danu, a samo njih prosječno 0,01 % se odjavi. I baš zato čak 89 % marketingaša koristi e-mail kao osnovni alat za generiranje potencijalnih klijenata. Zašto mu brojke toliko idu u korist?
Prednosti
Jedna od osnovnih prednosti ove vrste marketinga je minimalno ulaganje koje donosi velike rezultate u odnosu na ostale medije. U pravilu, on je ili besplatan ili dovoljno povoljan te jednostavan za korištenje. Ništa osim malo volje, kreativnosti i internetske veze vam nije potrebno. Također, omogućuje lako praćenje i mjerenje uspješnosti kampanje što je od izuzetne važnosti za razvoj budućih kampanja.
Korištenje e-mail marketinga izgrađuje kredibilitet te stvara posebnu vezu s klijentima. Targetiranje publike prema geografskim, socijalnim ili demografskim karakteristikama omogućava izradu personaliziranih i osobnijih sadržaja koji klijentima daju do znanja da mislite na njih. A budimo realni, svi se volimo osjećati posebno.
Kako započeti kampanju?
Prije svega, potrebno je prikupiti e-mail adrese klijenata putem raznih formi, pretplata, objava i slično. Nakon što ste prikupili adrese, između brojnih dostupnih alata odaberite onaj koji ćete koristiti za kreiranje i slanje newslettera. S obzirom kako je cijena bitna stavka pri odabiru alata, predlažemo besplatne alate kao što su MailChimp, MalerLite, Brevo, Benchmark Email i MooSend. Iako besplatne verzije dolaze s određenim ograničenjima, u većini slučajeva su dovoljne i pružaju izvrstan način za komunikaciju s klijentima.
Sada je samo potrebno izraditi newsletter i poslati ga, ali prije nego kliknete “pošalji”, donosimo nekoliko Tips & Tricks našeg maretinškog tima:
- naslov mora biti jasan, zanimljiv i privlačan jer će zbog njega primatelji otvoriti newsletter,
- provjerite gramatiku i pravopis,
- isprobajte učitavaju li se sve fotografije i jesu li svi linkovi ispravni,
- provjerite kako newsletter izgleda u mobilnoj verziji i radi li na svim uređajima,
- pošaljite testni mail na svoju e-mail adresu kako bi sve provjerili zadnji put prije slanja,
- i ono najvažnije: newslettere ne šaljite prečesto – ne želite spamati jer ćete time izgubiti veliki broj pretplatnika.
A mislili ste da je e-mail stvar prošlosti, zar ne?
Newsletter je povoljan, ali uistinu moćan marketinški alat koji s jasno postavljenim ciljevima donosi željene rezultate. Svakako ne zaboravite da osim što ovim putem direktno oglašavate svoje proizvode ili usluge, slanjem newslettera u informativne svrhe ostvarujete posebnu vezu sa svojim klijentima. Ukoliko trebate pomoć pri izradi i pripremi e-mail kampanje ili imate dodatna pitanja slobodno se obratite našem marketinškom timu.
Ana Božić