Druga strana Ofira #5 – Edita Prgomet
26. siječnja 2018.Došlo je vrijeme za predstavljanje najglasnijeg člana naše ekipe, naše Edite Prgomet koja radi u marketingu. Njezin prodoran smijeh često odjekuje našim uredima i atmosfera je uvijek življa kada je ona u blizini. Naš rima master otkriva kako je počela njezina priča u Ofiru, kako organizira vrijeme i s kojim izazovima se sve susrela u radu u digitalnom marketingu.
- Edita, ti nisi obični zaposlenik, ti si i redovna studentica. Reci nam kako je tvoj rad u Ofiru započeo i kako organiziraš svoje vrijeme?
Sve je počelo iz znatiželje, prijavila sam se kao praktikantica za praksu i učenje u području digitalnog marketinga. Svidjelo mi se, brzo sam se snašla i sad je već deseti mjesec kako sam u Ofiru! Redovna sam studentica diplomskog studija Medijske kulture i moram priznati da nije jednostavno organizirati vrijeme. Nisam dobra u organizaciji pa imam osjećaj kao da uvijek negdje žurim, kasnim i slično, no to je tako u današnjem ubrzanom, digitalnom svijetu. Bitno je da uvijek sve dobro ispadne!
- Što te privuklo digitalnom marketingu i koji ti je najdraži dio posla?
Čisto znatiželja da probam nešto novo, jer ja sam istraživač. Najdraže mi je kada vidim dobre statistike svojih klijenata!
- Koji ti je bio najveći izazov u dosadašnjem radu?
Ne mogu reći da sam imala nekakav veliki izazov. Svaki klijent i njegovo područje je izazovno na svoj način. Izazovno je primjerice kada u jednom danu moraš zadržati koncentraciju, a imaš pet klijenata i svaki je različita branša, zahtjeva drugačiji način promocije, komunikacije i drugačije zahtjeve. Trebaš imati fokus da sve popratiš, a u slučaju da nešto zaboraviš – uvijek moraš pisati!
- Kako bi opisala svoj napredak u Ofiru. Koje vještine si razvila radom kod nas?
Napredak je vidljiv u razmišljanju prije svega. Uz to, upoznala sam društvene mreže i njihov pozadinski dio, saznala za mnoštvo stranica kako za učenje tako i za traženje potrebnih materijala. Ima još puno toga što želim naučiti, nekada mislim da idem polako, ali tako i treba jer onda duže ostaje u glavi.
- Smatraš li da je timski rad neophodan za rad u marketingu?
Definitivno, ja ne znam što bih bez svog tima. Za sve u životu pa tako i u marketingu je potrebno dvoje, jer dvoje je već tim. Tako lakše funkcioniraš, podržavate se međusobno, razvijate zajedno ideje i upozoravate se međusobno na pogreške.
- Što bi poručila studentima i mladim ljudima koji razmišljaju o karijeri u marketingu?
Ako imate želju i strast za učenjem novih stvari i ako želite probati nove izazovne situacije – svakako probajte. Probajte sve, jer ionako nemate što za izgubiti!