LinkedIn
LinkedIn je najveća profesionalna društvena mreža specijalizirana za poslovne korisnike, što ju čini izvrsnom za B2B (Business to Business) komunikaciju i oglašavanje.
Ovo je profesionalna platforma, a pruža cijeli spektar mogućnosti umrežavanja, a s time i potencijal za širenje poslovanja. U Hrvatskoj je trenutno aktivno više od 600 tisuća korisnika i taj broj svakodnevno raste, tako da bez obzira tko su vaši poslovni partneri, gotovo je sigurno da su na LinkedInu. Osim mogućnosti umrežavanja, nudi raznovrstan sadržaj koji omogućuje povezivanje s publikom.
Iskustvo, znanje i vještine nikako nisu nezamijećeni na LinkedInu. Stvaranjem kvalitetnog i zanimljivog sadržaja potaknut ćemo publiku koja prati vašu stranicu na lajkanje i komentiranje, a to će biti vidljivo na njihovim feedovima.
Ova društvena mreža ima opcije preciznog targetiranja korisnika. Fokus se ne stavlja samo na određenu dob, spol, posjećene stranice, geografsko mjesto prebivališta i slično, nego se određuje poslovni aspekt korisnika. U sažetku, bitno je gdje ljudi iz vaše ciljane publike rade ili su ranije radili, veličina njihove tvrtke, u kojem poslovnom sektoru su zaposleni, koji stupanj obrazovanja imaju, koje su njihove radne vještine i slični parametri. Bonus LinkedIna u odnosu na Facebook ili Instagram je to što će se vaše objave pojaviti na feedovima svih vaših sljedbenika, neovisno o njihovoj interakciji s vašim objavama.
Ovo je nešto skuplja opcija oglašavanja u usporedbi s Facebookom i Instagramom. Zanimljivo je i što se možete poslužiti tekstualnim, slikovnim, video oglasima ili kombinacijom svih triju opcija. Bitno je znati iskoristiti svaki oglas i istaknuti njegov najjači adut te ga na najbolji način prikazati ogromnoj poslovnoj publici.
TikTok
TikTok je 2020. godine nosio titulu najbrže rastuće društvene mreže, a za to je zaslužna čitava milijarda mjesečno aktivnih korisnika. Ova platforma je izvor video sadržaja s mogućnosti dodavanja raznih filtera, efekata, glazbenih podloga i sličnoga, a angažman publike je neizostavan.
U početcima TikToka, korisnici su pokušavali shvatiti rad samih algoritama kako bi došli do glavne stranice koju svaki korisnik vidi, a zove se “For You Page” pa su koristili heštegove #ForYou ili #fyp. Neki su smatrali da se sadržaj na For You stranici prikazuje redom za svakoga ili da su ondje uvršteni sasvim slučajno. Malo po malo, sadržaj se počeo prilagođavati algoritmu ove platforme u lipnju 2020. kad je u priopćenju za javnost konačno rečeno o kakvim se kriterijima radi.
Kad se prvi put prijavite na ovu društvenu mrežu, odmah vidite niz kratkih videozapisa bez da vas se prethodno pita o interesima i bez da zapratite neke od popularnih tiktokera, no upravo ovdje leži tajna algoritma. U početku će na vašem feedu biti potpuno nasumični videozapisi, no nakon nekoliko dana ili čak sati, vaš “For You” feed bit će prilagođen vašim karakteristikama i interesima. Upravo ovdje leži mogućnost za stjecanje vjernih pratitelja i promicanje brenda.
S godinama iskustva u digitalnom marketingu stekli smo ugled i povjerenje svojih klijenata i pomogli im da njihovo poslovanje raste zajedno s nama. Vaš uspjeh je i naš uspjeh.